2015. szeptember 28., hétfő

Hófehér esküvői album

Augusztus végén ismét bepottyant egy megrendelés, ráadásul rövid határidővel, de ezúttal nem estem kétségbe, mert tudtam rögtön, hogy mit fogok csinálni. Ha az embernek van egy nagyon jól sikerült munkája, azzal még sokáig lehet "turnézni" némi átalakítás után, és még az a "veszély" is fennáll, hogy a végén névjegyévé válik, esetleg megismerik róla...

Így történt, hogy a másfél évvel ezelőtti esküvői meghívó, majd az azt követően készített színes, varrott képeslapok után új formában kelt életre a hófehér Curious papír: esküvői album lett belőle.


Tulajdonképpen semmi extra nincs benne, mégis nagyon elegánsra sikeredett. Amit felhasználtam: a fentebb említett nagyon kedvenc papírom, a borítóhoz egy kis sörkarton, vágógéppel készített indák, címkék és a címfelirat, rengeteg virág, félgyöngyök, szalag. Géppel varrtam fel az oldalakra a kacskaringós indákat és egy kis gézzel tettem izgalmassá a felületet. 

Összesen 22 kép fér el az album 6 lapján, ebből 7 már a készítéskor belekerült. Az első oldal ugyanis a megrendelő legjobb barátnő kívánsága szerint tartalmaz két képet a párról még az együttjárás időszakából, az utolsó oldalpáron pedig barátnős képek kaptak helyet. Ez utóbbit egy kicsit élénkebb bulis pink színvilággal is elkülönítettem a szerelmes résztől.

A borító belő oldalán egy picike, keményfedeles vendégkönyvet is elhelyeztem, amelybe a barátok, családtagok a jókívánságaikat írhatják. 

De beszéljenek helyettem a képek, illetve egy rövid zenés videó, amiben minden részletet megmutatok.



Rendelhető is természetesen, ha megtetszett!

Köszönöm, hogy megnézted, szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése