2014. július 20., vasárnap

Mázlim van! - egy törzsvásárlói kártya születése


Középiskolában volt egy nagyon kedves osztálytársnőm, Hencsi, akiben már akkor, sok éve is ott lappangott a kreativitás, csak én nem tudtam róla. Nemrég a Facebookon láttam meg, hogy milyen jópofa tortákat készít, és amikor megkeresett, hogy együttműködhetnénk, boldogan mondtam rá igent. Szóval most egy kis reklám következik: ha igazán egyedi, különleges sütiket vagy tortát szeretnétek, keressétek fel a MÁZLI TORTAMŰHELY honlapját!

Hencsi arra is megkért, hogy csináljak neki pár törzsvásárlói kártyát, de valami különlegeset, aranyosat, "mázlisat". Ne legyen túl szirupos, hanem inkább modern, és arra is kellett figyelnem, hogy elég strapabíró legyen ahhoz, hogy a vásárlók tárcájában, zsebében ne sérüljön meg.

Íme a Mázlikártyák:


Sok sikert kívánok én is a vállalkozáshoz, és jó csemegézést a vásárlóknak! Aki pedig a továbbiakban Hencsi ajánlására nálam készítteti esküvői meghívóját, albumját vagy bármilyen kreatív kincsét, szintén 10% kedvezményt ajánlok fel neki!

Természetesen ha kisvállalkozóként hasonló törzsvásárlói kártyát, különleges névjegykártyát szeretnél, örömmel állok rendelkezésedre ebben is.

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése