2014. április 13., vasárnap

Tavasz van! - színes, virágos képeslapok

 Egy barátnőm esküvőjére készítettem meghívókat, és kicsit továbbgondoltam a feladatot. Az alapkoncepció hasonló maradt, csak megbolondítottam gézzel, kusza varrással és tiritarka virágokkal. Álló és fekvő kivitelben is kipróbáltam, nem is tudom megmondani, melyik tetszik jobban. Franciaboríték méretű, tehát 10x20cm, de a díszítés vastagsága miatt én inkább bélelt borítékban postáznám, vagy személyesen adnám át az ünnepeltnek.


A címkére tudok nyomtatni is. Például ilyesmit, hogy SZERETETTEL, meg SOK BOLDOGSÁGOT, meg ÉDESANYÁMNAK, vagy amit akartok. Mivel rendelhető, vagy akár a jelenleg elkészült 4 darab is megvásárolható. Ára 800 Ft. Rendeléskor több darab esetén alkuképes a dolog... 


További boldog tavaszt!

Mesi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése